For å møte kundenes behov i annonsemarked i endring, åpner Dagens Næringsliv nå en egen avdeling for innholdsmarkedsføring og rådgivning. Det nye forretningsområdet har fått navnet DNX.

Målet med avdelingen er å tilby kunder og lesere annonsørinnhold av høy kvalitet, som er tilpasset Dagens Næringslivs distribusjonskanaler. DNX leverer også flere tjenester og rådgivning. Se mer her.

Ansvarlig for prosjektet og nå direktør for DNX, er Siri Skaalmo. Hun har bakgrunn som journalist og redaktør i Dagens Næringsliv, og har de seneste årene jobbet med redaksjonell utvikling og forretningsutvikling i DN.

Med seg på laget har hun i første omgang fått med seg Olav Brekke Mathisen og Didrik M. Skodje. I tillegg har DNX hentet inn Ingrid Margrethe Hillestad for å jobbe med data og analyse.

Olav Brekke Mathisen er tidligere featurejournalist i VG Helg. Han har også skapt og driftet noen av sosiale-medier-satsningene til VG, og det siste året jobbet som tekstforfatter. Har nylig utgitt boka «Den jævla naboen».

Didrik M. Skodje har tidligere jobbet flere år på desken i Dagens Næringsliv og som mediegrafiker i Dagbladet Børsen i Danmark. Han har også bakgrunn som innholdsprodusent i VG Partnerstudio.

Ingrid Margrethe Hillestad har en MBA med bakgrunn fra start up-miljøet i Boston og NTNU.

Vi snakker gjerne med dere som vil lage kommunikasjon som har effekt!
Kontak oss på e-post eller telefon +47 932 56 338