back to top

Siste nytt

DNX stemt frem som et av Norges beste innholdsbyråer

Fersk i gamet til tross – kundene har stemt frem DNX helt i toppen av contentbransjen i Norge under kåringen av Årets Byrå. Rett i hælene på Newslab som stakk av med seieren.

– Vi er kjempeglade for en annenplass blant mange dyktige byråer! Kundenes dom er veldig viktig for oss når vi skal utvikle DNX videre. Vi er jo en gjeng tidligere journalister som er mest vant med å behandle de vi jobber med med et kritisk blikk, og kunne egentlig lite om hva som gjør kunder fornøyd. Så det gjør det ekstra stas at oppdragsgiverne setter så stor pris på oss. For historiefortelling – det kan vi, og vi kjenner nærings- og kulturlivet til fingerspissene, sier en fornøyd DNX-direktør Siri Skaalmo.

Hun tar dette som et tegn på at oppdragsgiverne verdsetter ekte lidenskap for gode historier og høy fagkompetanse.

– For vi har noen av de flinkeste i bransjen hos oss, det er det ingen tvil om!

DNX er Dagens Næringslivs byrå for historiefortelling, produksjon og innholdstjenester for bedrifter. Spesialiteten til DNX er ideer og historier- enten som tekst, video, explainere eller digitale tjenester – som engasjerer en kresen målgruppe av opinionsledere og beslutningstagere i norsk næringsliv. Men også ambisiøse og samfunnsinteresserte folk generelt.

Historiene distribueres i DN, i bedriftenes egne flater, sosiale medier og hvor man måtte ønske.

Når kundene nå har stemt frem byrået, mener Skaalmo det er på sin plass å berømme hele DN.

– Når vi satser, så satser vi – og dette har vært med hele DN i ryggen. Vi hadde ikke klart det uten et sterkt apparat rundt oss i organisasjonen. Champisflaskene må sprettes for DNX-teamet, og ikke minst for hele salgsavdelingen i DN!

Teamet i DNX består av tidligere journalister, rådgivere og utviklere fra Norges største mediehus og byråer.

– Her er alle lidenskapelig opptatt av godt håndverk og ekthet i historiefortellingen, og streber etter å gi innsikt og kunnskap og en god leseropplevelse i hver artikkel – det tror vi kundene merker.

Kontakt oss gjerne om du trenger hjelp til innhold: andreas.hatlevik@dn.no 
%d bloggere liker dette: