back to top

Siste nytt

VI søker sosiale medier-produsent

DNX er Dagens Næringslivs interne miljø for innholdsproduksjon, eventer og tjenester. Hos oss jobber vi med å nå noen av landets travleste mennesker i egne, kundens og sosiale kanaler. Kvalitet, kreativitet, data og skreddersøm står høyt i kurs hos oss, det er sånn vi skaper effekt for våre kunder. Nå leter vi etter deg som klarer å kombinere data og kreativitet i sosiale medier.

Noen av merkevarene vi jobber med; BMW, Siemens, Widerøe, Coca-Cola, DNB, Elkjøp, Atea, Innovasjon Norge, Microsoft, Telia, Samsung. I fjor vant vi årets mediekanal for arbeidet vårt med SAS og kom samtidig på andreplass i Årets Byrå.

Trigges du av tanken på å delta i kundereisen fra A til Å som del av et tverrfaglig-team, være den som sjøsetter og følger opp innhold i sosiale medier underveis? Liker du å utfordre med SoMe-smartness både intern og eksternt? Er du programmert til å se muligheter, er det ryggmargsrefleks å være oppdatert på nye trender, formspråk og algoritmeendringer?

Som sosiale medier-produsent i DNX jobber du tett med ansvarlig for video og visuell produksjon, i tillegg til produktutvikling og rådgiverne våre. Du involveres fra innsalg av konsept hos kunde, til siste rapport er levert – og læringen spredt internt. Kundene du møter har variert erfaring med sosiale medier som strategi, her får du både jobbe med noen av merkevarene som er lengst fremme i skoene og de som ønsker å bli det. Inkludert DNX og vår egen synlighetsstrategi.

 

Vi tror at du:

– Har relevant utdannelse innen markedsføring eller lengre arbeidserfaring som kompenserer, gjerne begge deler.

– Er selvstendig, men likevel et sosialt vesen som er glad i å dele og jobbe teambasert.

– Brenner for formidling og effekt, er sterk visuelt og tør utfordre kunden.

– Er trygg på relevante programmer som Adobe-pakken, Google Ad Manager, Adobe Analytics.

– Kan gjøre grunnleggende foto og film – og redigere enkelt materiale selv. Samt gjøre tydelige bestillinger til øvrige videoprodusenter og fotografer.

– Interesserer deg for samfunn og næringsliv, er sulten på å lære.

– Ikke minst kjenner Instagram, Facebook, YouTube, Snapchat og LinkedIn godt, eventuelt er sjeldent stødig i et par – og motivert for å bli det i de øvrige også.

 

I så fall kan vi tilby deg:

– Utvikling og relevant kompetanseutvikling; her lærer og snur vi oss raskt.  

– En unik mulighet til å jobbe tverrfaglig i kompetansehuset DN – og sette ditt preg på organisasjonen.

– Stor frihet til å planlegge og gjennomføre arbeidsoppgavene dine på måten du kan dokumentere er mest matnyttig for deg, inkludert valg av verktøy.

– Høyt under taket og kort vei til ledelsen – i DNX jobber vi sammen for å designe en arbeidsplass av og for de ansatte.

– Arbeidsuker der du dykker ned i spennende, innovative og annerledes konsepter, samt er med på å utvikle de neste.

– Konkurransedyktige betingelser.

 

Føler du deg truffet?

 

Send en mail med søknad, CV og eventuelle arbeidsprøver/portefølje til:

Johanne Koivunen Hoff, i DNX på:

johanne.hoff@dn.no – samt ta kontakt på +47 97794362 for øvrige spørsmål. 

 

Stillingen er et vikariat frem til 1. oktober og med mulighet for forlengelse. Oppstart ønskes så snart som mulig. 

%d bloggere liker dette: