DIGITALT SKIFTE

SIEMENS

Kunde
SIEMENS

Kampanje
Digitalt skifte

Distribusjon
DN.no

Kampanjeperiode
10.10.2017 – d.d.

Gjennom flere artikler setter DNX fokus på hvordan Siemens jobber med digitalisering og elektrifisering av næringslivet i Norge og internasjonalt.

Målet for kampanjen er å øke kjennskapen Siemens arbeid og trekke frem caser som kan inspirere andre aktører til å benytte seg av de løsninger som Siemens har utviklet. I tillegg til innholdsproduksjon, bidrar DNX med utvikling, analyse og innsikt av data.

Alt innholdet publiseres på Dagens Næringslivs flater, samt i Siemens kanaler. Innholdet samles også på landingssiden «Digitalt skifte», som du kan finne her.

Innholdet

Pumper mer enn bare olje - big data gjør «Ivar Aasen»-plattformen til en av verdens mest effektive
Pumper mer enn bare olje - big data gjør «Ivar Aasen»-plattformen til en av verdens mest effektive
Les saken her
Vil elektrifisere hele norskekysten med ny batterifabrikk i Trondheim
Vil elektrifisere hele norskekysten med ny batterifabrikk i Trondheim
Les saken her
Utvikler neste generasjons smarte bygg
Utvikler neste generasjons smarte bygg
Les saken her
Elektrisk fiskelykke
Elektrisk fiskelykke
Les saken her
Nå skal teknologi gjøre «verdens beste drikkevann» enda bedre
Nå skal teknologi gjøre «verdens beste drikkevann» enda bedre
Les saken her
Italiensk ikon møter sin tvilling
Italiensk ikon møter sin tvilling
Les saken her