SAS SCHOLARSHIP

SAS

Kunde
SAS

Kampanje
SAS Scholarship

Distribusjon
DN, VG og Aftenposten

Kampanjeperiode
30.10.2017 – 20.11.2017

Har du en idé som du tror kan forandre verden?

DNX, VG Partnerstudio og Brand Studio i oppdrag fra SAS og Mindshare å lage en kampanje for SAS Scholarship. Kampanjen skulle oppfordre og inspirere nordmenn til å gripe sjansen for å realisere en god idé.

Dette er første prosjektet hvor alle de tre store mediehusenes innholdsbyråer har samarbeidet om samme kampanje. Innholdet ble presentert og tilpasset i Dagens Næringsliv, D2, VG og Aftenposten (+storbyavisene). I tillegg ble saken «CTRL+ALT+IDA» delt på Facebook via Dagens Næringslivs konto.

Innholdet

CTRL+ALT+IDA
CTRL+ALT+IDA
Les saken her
Krisearkitekten
Krisearkitekten
Les saken her
Her er Gambit-gründerens beste råd for å lykkes
Her er Gambit-gründerens beste råd for å lykkes
Les saken her
Kan én reise forandre fremtiden?
Kan én reise forandre fremtiden?
Les saken her